SELAMAT DATANG KE JALAN BAHAGIA(Semoga kita semua beroleh manfaat dan syafaat dariNya)

Sunday, June 06, 2004

PKN dah abih..huhu..

Diumumkan..Program Latihan Khidmat Negara UKM telah tamat pada 4 Jun 2004 bersamaan hari Jumaat..semlam..pelatih2 PKN telah pulang ke destinasi masing dengan menaik bas dan ada juga yang dibawa pulang oleh their parents...

Aku nak tulih banyak pengalaman tentang PkN nih....tapi nantilah.. :) ade banyak mende yang perlu orang tahu tentang mende nih..huhu..wassalam..Bilik Gerakan PKN Kolej Ibrahim Yaakob akan dikosongkan berkuatkuasa esok pagi...hmm..Kawan-kawan aku sekarang tinggal 3 orang saje yang masih stay..aku,Pit Shah n Kamelo...yang lain ada yang dah balik umah..ada yang pergi BTN sebab jadik Fasi Minggu Mesra Mahasiswa UKM..

Minggu 3M pastinya tak begitu tercabar cabarannya sebagaimana PKN..1st time aku dapat tengok 'Pengetua'ku yang budiman dan beriman naik darah malam last PKN arituh..huhu..apepun PKN best jugak...aku dah dapat banyak adik dari area Selatan Tanah air..hehe ;p ..

No comments: