SELAMAT DATANG KE JALAN BAHAGIA(Semoga kita semua beroleh manfaat dan syafaat dariNya)

Saturday, January 24, 2009

Interview SPP

adoii.. aku nak kena banyak membaca.. 28 January 2009 ni (rabu selpeas cuti raya cina isnin n selasa) nanti aku nak kena interview SPP untuk sahkan jawatan DG41.. kawan2 yang dah lepas takpela.. ni aku rasa macam tak konpiden je.. dahla kol 7.30 pagi.. sekolah akupun tengah cuti lagi time tu amik cuti peristiwa..

doakan aku berjaya lah semua ye..

1 comment:

cikCT said...

how's da interview???susah tak??nervous la plak teman..tp teman lum tau lg bila...