SELAMAT DATANG KE JALAN BAHAGIA(Semoga kita semua beroleh manfaat dan syafaat dariNya)

Sunday, October 30, 2016

Aiman superhero sukan sekolah 2016

Best kan tajuk posting kalini? hehe.. khas buat anakku yang berumur 4 tahun 2016 ni..

Aiman amat sibuk dalam kejohanan Sukan 2016 sekolah saya. Dari hari sebelum dia berikrar depan ibu bapanya nak berlari dengan abang dan kakak katanya.. Apa yang sibuk? saya share sikit gambar Aiman sebagai kenangan hehe.. dengan bos pon ada tau..

 sibuk nak tolong Uncle mus
 Kena dukung ngan abang Syakir
 Kena kejar ngan Uncle Aus
 with mama
 Guru Besau menyaksikan Aiman main golf kon
 Ramai peminat cuba mengacau Aiman
 Kon tak semestinya tidak boleh alih
 atlit hampir ke garisan penamat
 Ya Allah..Aiman lari 200meter (1pusingan padang) dan berjaya habiskan larian sambil pegang baton hijau dengan sokongan dan sorakan semua yang hadir.. bangga mak ayahnya sekejap (malu pon ade gak)
 Berjaya menamatkan larian..terharu..tengoklah reaksi penonton tu..
dahaga..terus cari air selepas semua dah tenang..

tak cukup gambar..nah video beberapa puluh meter terakhir larian Aiman yang sempat saya record..mula -mula tak rekod sebab ingat dia lari main-main je..perghh.. sorakan pun leh tahan padunya..hehe
video

Ok lah..selit gambar-gambar lain sikit..sempena hari Sukan. Semoga bila Aiman dah sekolah nanti dia berjaya mencapai kejayaan juga seperti ayahnya dan ibunya hehe. Papa n Mama sayang Aiman sangat-sangat..

SUKAN SKPP16(2) 2016- 16 OKTOBER 2016









-TAMAT-

1 comment:

Kamarul said...

Larat la pulak nak dukung aiman