SELAMAT DATANG KE JALAN BAHAGIA(Semoga kita semua beroleh manfaat dan syafaat dariNya)

Sunday, September 11, 2005

Lama x update


Assalamualaikum..adui lama seh x update blog ni..sekarang dah masuk musim kritikal kat UKM nih..apepun beta berharap agar-agar rerakan sesekali tidak melupai Ahmad Firdaus Ashaf yang ntahapeape nih..hmm

Still macam dulu...cuma season ni Arsenal agak x terer bebanding dulu..mungkin awal lagi kot..Semalam pulak ke Stadium Cheras dan Alhamdulillah dapat gak aku bergambar bersama Keita Manjou, Shahrul Azhar dan Frank Seator..Gambor tak cuci lagi..harap2 jadi elokla..game semalam Perak kalah 3-2 tapi layak ke Akhir sebab !st leg perak menang 2-0. KL pun main mantap la jugak..Jumpa Selangor la Perak 24/11 ni..reramai la kita support Yob heheh...

Hmm..Aku mula bekecimpung dengan dunia bisnes yang ,akin serius nih..babit2 risiko tinggi..dulu yang babit risiko rendah je..semoga aku leh bejaya..kekawan kena support la. Semester ni leh dikatakan semester gila sebab exam dah dekat tapi aku masih macam tatau apa yang aku belajar..selalu pun camni gak..tapi kalini memang azam nak score 3.5 ke atas..dah boring dapat yang rendah2 je..

Hmm..ramai plak nak pakai PC kat Canselori ni..Apepun aku ucapkan takziah buat sahabat ku Azhar Amari atas pemergian bondanya yang tersayang..aku takleh balik la aritu sebab aku kat ukm takde cuti midsem dan banyak keje ujung minggu libatkan pointer..tapi aku dah msg hampir kesemua member2 kita mintak dorang sedekah alFatihah buat arwah bonda beliau..Tabah ye Azhar...

Wokeh..perjuangan masih panjang..hidup mestilah cargas..Wassalam.. :)

No comments: