SELAMAT DATANG KE JALAN BAHAGIA(Semoga kita semua beroleh manfaat dan syafaat dariNya)

Thursday, May 05, 2011

Osama Laden dah mati

Benarkah Osama bin Laden dah meninggal dunia seperti yang Barrack Obama umumkan? Jika benar wajarkah jenazah beliau dikebumikan di laut.. Saya nak ketawa bila dengarkan orang mati nak tanam kat laut.. macam orang tak ada otak. Sebenarnya tindakan semacam ni yang buatkan kita ragu-ragu betulke tu Osama tu dah mati?...

Dunia ni banyak sangat pembohongan.. dalam bual bicara saya bersama rakan-rakan ada jugak yang mempersoalkan betul ke Osama tu wujud? sebab memang sejak tahun WTC kena serang tu namanya mula muncul dan memang pemegang watak misteri yang terbaik. Setakat keluar gambar dan video.. dengan teknologi yang canggih masa kini entah-entah Osama tupun jangan-jangan watak palsu aje untuk menutup kesalahan US yang rakus..



Inilah gambar-gambar kematian Osama yang sungguh mengelirukan..siap sengih nampak gigi..

Secara logiknya kalau kena tembak kat muka takkan la darah dan parut kat bahagian atas ja.. langsung xdak effect kat bahagian bawah.. kot yepun nak menipu tak payah la nak nak tipu orang cerdik pandai macam rakyat Malaysia..Berita Harian ngan surat khabar lain pun dengan bangganya letak gambar ni.. cerdik sangat..

Apapun yang saya perasan sejak kes Osama ni mati muka depan suratkhabar tu dah tak ada la cerita pasal Anwar Ibrahim buat video seks sangat... Saya tidak menyokong Anwar..tapi sebagai manusia saya rasa macam keterlaluan asyik cerita pasal tu saja suratkhabar yang orang beli untuk baca berita-berita yang lagi best.. Macam orang tua-tua tak bagi anak makan kepala ikan cakap nanti jadi pelupa..padahal dorang yang nak makan..sedap kepala ikan hehe... Bila cerita naik minyak jadi rm2.90 berita kecik ja supaya orang tak perasan. Kenapa itu tak diperjuangkan oleh suratkhabar-suratkhabar di Malaysia..barulah seronok rakyat-rakyat nak membeli.. siap sold out lagi saya rasa.. :) Wassalam

No comments: