SELAMAT DATANG KE JALAN BAHAGIA(Semoga kita semua beroleh manfaat dan syafaat dariNya)

Wednesday, June 29, 2011

buat baik pun salah?

Aku rasa marah betul time aku nulis blog ni..buat benda baik pun salah ka? aku nak bantu cikgu-cikgu jqaf yang terkapai-kapai, tapi yang budget mantap pulak yang menyibuk.. Lantak korang la.. ada mata baca la.. ada otak fikir..

Dekat sekolah akupun aku tak kasi sofcopy..yang dapat pulak pertikai macam-macam.. memang tak reti bahasa. Kad tu memang aku cakap aku merujuk Perak punya.. tapi aku taip sendiri dan bukan kad tu datang sendiri atas meja aku atau masuk terus dalam laptop aku dengan semudah itu..

Lepas aku taip balik elok2.. bila aku dah print dan puas hati.. nazir datang pun puji, aku teringat kat cikgu2 jqaf lain kot2 bepeluh lagi atau x berdiri di dunia yang nyata lagi supaya dapat dikongsikan bahan ni.. Bukannya pentingkan diri sendiri macam sesetengah puak tu.. Bila dah dapat guna kat sekolah hangpa, bubuh lambang sekolah hangpa.. nak print nama siap2 ka kat kad tu.. Tapi tupun tak paham-paham.. cikgu jQaf semua keluar dari Universiti tapi banyaknya tahap pemikiran masih rendah..

Lantak koranglah.. Aku malas nak port dah..korang ingat aku buat semua ni sebab duit sangat ka? setakat ni gaji aku ngan isteri dah cukup sangat2 untuk hidup di Putrajaya ni..tak payahla nak pekecilkan diri aku... Yang lebih malang adalah orang yang kedekut, pastu mempertikaikan kerja dan niat orang..

No comments: