SELAMAT DATANG KE JALAN BAHAGIA(Semoga kita semua beroleh manfaat dan syafaat dariNya)

Wednesday, April 09, 2014

Terpanggil ke Taklimat dan Bengkel Sistem e-Pelaporan Bersepadu Program j-QAF Tahun 2014

Bismillahi Rahmani Rahim...

Semalam cuti jaga anak.. bila isteri balik dia bawa satu surat yang saya perlu menghadiri satu Taklimat dan Bengkel Sistem e-Pelaporan Bersepadu Program j-QAF Tahun 2014 yang akan diadakan di Bilik Mesyuarat Wacana Minda PPD Petaling Utama, PJ esok dari 8 pagi sampai 5 petang..

Dalam surat tu nama saya masuk dalam list nombor 32 hehe.. So ini Bengkel yang melibatkan penyertaan Ketua-ketua Sektor Pendidikan Islam (macam abah pernah jadi dulu) dan JU-JU jQAF satu Malaysia. So tengah hari tadi bos call.. Ustaz Hashrul Aidil Maslan.. tanya dapat surat ke tak. Baik tau bos saya hehe.. siap ajak pergi sekali esok.. So rezeki jangan ditolak..jimat minyak dan tol :p .. Dari Putrajaya hanya 3 orang sahaja yag naik nama ..kami berdua dan seorang lagi otay jQAF dari SK Putrajaya Presint 11(1), Ustaz Nasromnizan Zulkifli.

So esok ada misi penting.. JU-JU yang datang dari setiap negeri pulak biasanya memang pakar IT.. petik jari ja bab-bab komputer ni..Ini juga peluang dapat mengenali dan bergaul dengan mereka-mereka ini semua..Syukur Ya Allah..  So jom tidur sebab esok 6.30 pagi dah nak keluar rumah gi JPN Putrajaya .. Nak tumpang bos le katakan hehe.. Maas Salamah..

No comments: