SELAMAT DATANG KE JALAN BAHAGIA(Semoga kita semua beroleh manfaat dan syafaat dariNya)

Tuesday, June 22, 2004

I'm BacK!!

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasihani

Assalamualaikum..fuh...ape kabo n hope semua sihat sokmo..dah dekat 2 minggu x berpeluang nak online akhirnya arini dapat gak..aku sibuk gila menyetelkan jadual kelas2..jadual yg ntah ape2..ari khamis aku adalah hari yang paling sibuk di dunia dan ari selasa dan jumaat ari paling tak sibuk..susah betoi kalini..aku berbeza aliran ngan tok guru merangkap mahaguru atau tuan guru Yusri Ramli..cuma satu kelas ja sama..berdikari..berdikari..hehe..

setelah balik UKM..setakat sekarang aku masih macam belum bersedia nak sambung belajaq..mungkin time ni tak kena kot sebab dia betentang ngan UERO2004 la pulak..every nite qiamulail ngan member2..kebaikan UERO kalini nih ialah mendekatkan aku dan kawan2 aku ngan masjid...mabruk alaik..hehe..ade member aku tu siap setinggan kat masjid..kihkih..

Masuk Kolej Ibrahim Yaakob semester 3 daripada enam..kalini tak rase indah sangat macam sem2 lepas..Highlander Info Terminal telah dibubar walaupun pejabat kolej nak staykan kelab tersebut..kini cyber cafe KIY telah ditutup dan semalam aku meeting ngan Majlis Teringgi lain untuk program menghabiskan duit Kelab tersebut buat kali terakhir..untung gak..aku tadak time kelab ni ditubuhkan 8 tahun lalu..tapi aku ada time kelab ni nak dibubarkan pada tahun ini..Tak dapat perasmian..penutup pun jadilah :)

Semalam jugak aku dah bersidang ngan tok guru tok guru silat aku kat KIY nih..kitorang akan mula latihan minggu depan..an inilah masenya untuk aku kembali diragging oleh tok guru semua..tapi aku jugak akan meraging junior yang masuk silat ni..hehe..dengan kejamnya aku akan jadikan mereka bahan belasahan sepertimana aku dibelasah tahun lepas..hehe..tapi aku takla kejam sangat..kasik muntah hijau cukup :p..

Selalu jugak aku melepak dengan member PKN..siap kene dibelanja la plak time tgh pokai2 nih..lega2..PTPTipu tatau bila nak masuk..elaun PKN lagi..Elaun HIT lagi..Gaji Bisnes lagi..bapak aku nak kasik lagi..semua duit nak masuk tunggu time ja..cuma tatau bila..hakikatnya sekarang aku tengah pokai merengkap sengkek..dahla setiap malam kene kuar tengok Uero kat kedai..tapi pueh ati la..

Malam semalam siap tengok game England ngan abang Din,Bob,Pit Shah n Yaman..aku ngan Abang Din dok sokong Croatia..(sokong tak ikhlas sebab nak lawan BOB)tengok England belasah Croatia pulak sampai 4-2..kihkih..France pulak Henry baru menunjuk taring dengan score 2 gol....bangga2. tak tengok game..tapi si Ainee yang menyokong France jugak yg sms aku..idup France.

Bukak sem baru best betoi jumpak balik semua kawan2..paling best lagi banyaknye orang nama Firdaus kat Fakulti aku,semua best2..haha..fasi pusat MMM?YDP FPI?Dasyat..dasyat..kami cadang nak bukak Kelab Firdaus.. kihkih..seronok nyembang time kelas belum mula nih..pasni barula nak tunjuk sapa Firdaus Ashraf ni yang sebenar pulak..aku semangat gila nih..abisla korang..kalo pointer aku tak jejak apa yang aku hajati kalini..korang jangan panggil aku Firdaus Ashraf anak Ustat Mad Taib lagi lah..baik panggil aku sampah ja..hehe..Semangat dan Rakus..huhu..

Hmm..oklah..aku kat CC kolej Tun Husein ONN nih..harap ukhwah yang dibina tak dihancurkan begitu saja..aku amat menyanjungi komen2 dari kekawan semua pasal PKN n NGORAT KAWAN BAIK tuh..kalo ade lagi nak komen silakan..ramai jugak yang sms kasik pendapat..tapi aku rase aku masih tengah tunggu komen dari seseorang lah..orang tu..dia yang mendiamkan diri agak lama..aku rindu betoi kat dia..biarlah..jumpak lagi dengan Izin Allah..DOAKAN KEJAYAAN AKU SELAMANYA..AMIN..wassalam..


No comments: