SELAMAT DATANG KE JALAN BAHAGIA(Semoga kita semua beroleh manfaat dan syafaat dariNya)

Monday, March 28, 2005

BebAskan AkU DarI.....

Image hosted by Photobucket.com

Huh....f hmm..apala..tupun mau tanya ka?..YoS is KrIzaLiD....and KrizaLiD is BacK!!..hehe..

Syukur buat tuhan kerana aku telahpun berada dirumah pada hari ini semenjak semalam lagi..pada pagi 27 Mac..pasukan konvoi lebih kurang 16 atau 17 motor geng2 utara..meredahi highway beramai-ramai untuk balik ke kampung halaman masing..akupun tak kenal semua yang terlibat..tapi kebanyakannye sahabat karib la.. :) ...

Amiq, Daniel, Pit shah, Pit Man, Nuat, Chot, Syezek, Pa'at dan lain-lain lagi adalah peserta konvoi ini..berkumpul kat Shell kol 4 pagi..tapi ada sorang member tu lambat plak..jadi kol 4.30 barula boleh gerak..singgah isi minyak kat rawang, semayang Subuh kat Tanjung Malim, isi minyak kat Tapah, isi minyak dan sarapan kat Sungai Perak...aku ngan syezek sampailah kat destinasi kami sedangkan geng2 Penang n Kedah meneruskan perjalanan.kol 10.30 pagi aku sampai kat gate umah..kira 6 jam la..hehe..sebab begerak pagi2 buta..pengalaman yang takleh lupa ialah melawan kesejukan pagi yang teramat sangat..sampai ada dua tiga tempat kabus tebal sampai kene bawak slow2 takut langgar bende2 yang x patut dilanggar...

Ingatka time Subuh ja berkabus..ghupenya kat Terowong Highway Ipoh Taiping kabus tebal gila siap sejuk menusuk 3 helai baju tebal yang aku pakai.Time tu dah agak ada matahari la...hehe..cabaran ngantuk takde sangat la..tapi apa yang penting tamatlah semester 4 aku kat UKM... :) ...Exam kalini penuh cabaran yang menaikkan urat ijau kat kepala...Ntahla nak dapat apa..semoga tuhan memberikan kejAyaan cemerlang buat aku dan rakan-rakan...hmm..riso-riso...

11 April akan mula daftar Latihan Industri atau nama glemernya Praktikal la...kene kat Pejabat Agama..semoga ok la..ada gak tanya senior2...diorang cakap yang baik-baik ja..takde yang buruk..kat sini LI sekali dengan aku ialah Syezek, Amin and Maton...ramai la tu..rasenya kat tempat akuni yang paling ramai..tempat lain paling ramaipun 3 orang je rasenya...Nak amik kesempatan pi MAIP lah nanti..untung-untung leh jumpa ILa..hehe..dia LI kat MAIP..

Ntahla tatau nak buat ape setakat sekarang..asyik tidur je..sebenarnya aku mengalami kecederaan ligemen yang menyebabkan takleh berlari atau bermain bolasepak untuk tempoh 3 minggu..atas nasihat pakar la..semuanya terjadi gara-gara bermain futsal tanpa henti selama sejam, sehari sebelum balik umah aritu..mujurla gear motor ada 4 ja..kalo 8 mesti aku xleh join konvoi semalam gara2 kesakitan ini hehe..dengan pulangnya aku kini stadium Perak hanya menantikan perlawanan sahaja..Abang pun nak balik esok..so kami berdua akan mengimarahkan stadium perak bersama-sama rakan-rakan lain..

Nak cerita kemerosotan pasukan Perak..teruk sangat dok nombor 6..harap-harap ada ikhtiar memulihkan kembali pesukan menjadi unggul seperti dulu..samaja macam Arsenal yang agak merosot 2 3 menjak aritu..tapi sekarang macam dah power balik...hehe..kepada penyokong team lainpun kena terima hakikat..Chelsea dah sukar digugat..tapi Man United dalam bahaya sekarang...Arsenal kurang 2 mata ja..jeng jeng jeng..jaga-jaga..hehe..Hope jugak boleh jumpak kat final Piala FA..tadak rezeki ja selama ni kalah 2 kali ngan Man United..

wokeh...sekarang dah kat Umah..bebila nak online pun ikut suka ja...so sesape yang online kabor le ke beta..senang-senang leh berkomunikasi.. :)

No comments: