SELAMAT DATANG KE JALAN BAHAGIA(Semoga kita semua beroleh manfaat dan syafaat dariNya)

Friday, May 11, 2007

Chelsea ke sekolah aku?

Bismillah al-Rahman al-Rahim..

Waah berita sensasi ni.. petang tadi sebelum balik sekolah ada meeting tentang sambutan Hari Guru.. Guru Besar cakap tentang Hari Guru Peringkat PutraJaya.. Aku, Cikgu Rusly dan Cikgu Khirru kena handle power point untuk majlis tu..

Pastu Sambutan Hari Guru peringkat Sekolah pada 18 Mei macam biasala.. aku kena jadi pembaca doa sebab aku je ada tauliah tu ekeke.. kena jadi jurufoto lagi..ish ish.. banyak sanagt jadi jurufoto kang leh jadi SpiderMan plak.. kan Peter Parker keje jurufoto hehe.. pastu kena beli hadiah la apala..

Nak jadikan cerita.. sekolah aku ni adalah sekolah angkat encik Samsung.. kenal tak encik samsung? alaa yang ada kuarkan kamera, laptop, henfon dan sebagainya tu.. nak lebeh jelas lagi nama yang tertulis kat jersey Chelsea yang kaler biru tu... Guru Besar cakap dia ada meeting ngan pihak Samsung.. katanya bulan 7 ni dorang nak bawak Chelsea mai sekolah aku.. tergezut aku dan rakan-rakan.. bior betoi.. hehe.. dalam kepala aku dok bayang game bosan yang sering ditonjolkan mereka.. tapi star2 mereka best2 la jugak.. seperti Shevchenko, Lampard, Terry, Ballack, A dan J. Cole Peter cech dan lain-lain lagi.....

Takat nak salam ke nak mintak tandatangan tu boleh la.. takat nak jadi fan kena pikir dulu.. apepun Arsenal jugakla aku sokong..hehe.. tapi tataula plak otay2 besar ni ke yang datang atau sekadar bebudak yang x penah main 1st eleven yang datang.. tapi Samsung kan penaja Chelsea.. maybe Chelsea kena ikut gak cakap Samsung ni.. tunggu ajela bulan 7 ni..hehe

itu ajela pesanan dan coretan aku pada ari ni.. kepada Shikin.... selamat menonton Shaolin Soccer :p.. baibai.. wassalam..

1 comment:

Anonymous said...

chelsea bebudak je tu