SELAMAT DATANG KE JALAN BAHAGIA(Semoga kita semua beroleh manfaat dan syafaat dariNya)

Tuesday, April 13, 2004

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh....

Hmm …tujuan blog ini dibina..adalah bagi mengisi masa terluang,disamping dapat menambahkan ilmu pengetahuan,pengalaman dan sebagainya…Mungkin bagi sesetengah orang..merasakan hidup dan jiwanya sentiasa kosong (akupun mungkin kategori ni la hehe)..ke kreatifan sorang member baik aku,merangkap buah hati yang terlalu banyak perlu diteladani..aku pun merasakan tak salah kalau akupun mencuba membuat mende yang nampak macam sukar ni..

Dulu dah buat sekali..www.yosmat.blogspot.com..tapi entah ape2 yang aku tulis kat dalam tu..Ni kira yang serius skit la..aku namakan blog aku ‘JALAN BAHAGIA’ kerana inilah yang aku impikan selama hari ini.Tiada sapapun yang mengimpikan JALAN DURJANA,JALAN KEHANCURAN,JALAN-JALAN CARI MAKAN.. hehehe … Lagipun Hijjaz adalah my favourite nasyid team…my idola ..hmmm..serius nih..

Hmm..walaupun blog ni tidak skema,tapi rasenya aku akan cuba buat yang yang terbaik bagi mencelen sahabat baik ku yang ternyata mengguna ayat-ayat yang berbaur jiwang,klasik,kreatif dan sebagainya….Terima kasih juga kepada beliau yang memberi tunjuk ajar tentang hal-hal ini..Namun masih banyak yang kureng difahami dan kureng boleh dikongsi..Namun mana yang berkuasa bolehla terus memerintah..hahaha..

Lagi satu…aku bukak blog ini untuk sesapa yang membaca blog ini bergaduh denganku sekiranya tidak berpuas hati atau ape2la dengan aku…Manala tau fatwa yang aku kuarkan menyalahi tata etika kehidupan seorang manusia yang sempurna..kan teruk tu….sesape nak komen bleh add aku kat yahoo messenger pakai ‘krizalid_yos’…

Orang berbudi kita berbahasa..orang memberi kita merasa,sebab blog ni global dengan member2 aku yang aku selalu jumpa ketuk2 kepala,member2 yang aku respek dan puja2…kakak2 yang sering memanjakan aku hikhik..budak2 yang muda dari aku..aku menggunakan bahasa mudah membahasakan diri ‘aku’ je la…Namun bila sembang di alam nyata atau ber YM maybe I’ll be guna sopan2 skit dengan yang memerlukan kesopanan ;)…wokeh?...CArgAs!! Wassalam..FASTAQIM KAMA UMIRTA!!

No comments: