SELAMAT DATANG KE JALAN BAHAGIA(Semoga kita semua beroleh manfaat dan syafaat dariNya)

Tuesday, April 20, 2004

Hmm...ada komen2 yang membina nampaknya...tq tq...Harini..pagi2 lagi aku dapat sms dari Maton..cakap result nak pos ke rumah 24 April ni..ape lagi..cuak la..Dahla jawab ntah apa-apa aritu...
Tak berapa lama kemudian,Amiag pulak sms cakap dia dah check result kat internet...fuh..lagi berapi la..nak tunggu 24 April pun dah gabra...tetiba ada member cakap dia dah check..peh..Dengan semangat kehijauan yang tinggi..akupun 'pow' adik aku yang tengah main Ragnorak Online...*tgn bley tahan teketar gak hehe...
Bila dah tubik..rase lega sangat..jeng jeng...pointer naik skit..nak banding dulu..kalini ada harapan la aku nak amik master 2 tahun lagi..haha..ni barulah nampak macam orang berusaha ye dak?..kalo dari mula2 dah score tak best la..tadak cabaran..mula ngan 2 pointer lebih..pastu sampai sem 6 baru la citer pasal 3.9 haha..ape saje..
Apepun Tq kepada rakan2 study yang bersungguh-sungguh memahamkan aku..Mudei,Amiag,Muhaimin Along,Jamal Atartuk,Mek Na,Maton,Imah,Maman,Bashirah(kak?),Tok Guru Yusry dan sebagainya lah..nak tulis mesti abis ruang ni..aku amat menghargai kome..Nanti aku belanja KFC baru yang makan Tom Yam tak payah pakai sudu tu..nak?hehe..
For ahli2 HIT semua pun...TQ for support me..keluarga HIT akan bertambah mesra start sem depan..hehe..YoS akan me'ragging' anda semua kerana gatal2 melantik beta..hehe..Hmm..
Ok lah..akupun tak banyak masa nak mem'best'kan blog ni setakat malam ni..tapi start esok tatau la camna..sebab adik aku dah balik asrama..kini aku konker balik pc ni bersama abang aku..hehe..hmm..wokeh..prebiu Liga Super nak start dah tu...Aku stop dulu...babai..A'kum

No comments: