SELAMAT DATANG KE JALAN BAHAGIA(Semoga kita semua beroleh manfaat dan syafaat dariNya)

Wednesday, May 26, 2004

Ape Saje Baru-baru nih....

Hmm..lebih dari seminggu dah aku kat UKM ni..macam2 pengalaman dan 'benda baru' aku dapat..Hubungan ngan member makin kamcing..adik2 semakin ramai dipancing..kuikui ;p

Haritu kene meeting ngan Timbalan Naib Canselor..aku sebagai ketua baru kolej aku tergagap-gagap la jugak time kena buat laporan..dengan tatau ape kebenda..hikhikmacam kelakarja..pastu manyak le bebudak ni punya problem..yang paling ketara kena serangan 'demam campak'..ape tu..chicken chop?chicken pop?..kihkih..ade sorang amoi tu plak krem satu badan..tapi degil tak mau MC..nak gak pi kelas..beza ngan yg lain penin skitpun nak MC..

Setiap malam jadi macam kalawaq ngan pelbagai aktiviti yang tak dirancang..aku suka ronda sorang2 time tengah malam usha2 keadaan kolej yang sepi..sambil kutip tin(hobi baru ;p)satu malam tu adala perkara yang menyeramkan aku terjumpa..bukan jumpala..tapi terdengar..orang lelaki mengilai..pastu tukar jadi anjing menyalak..fuh..time tu aku turun dari kolej aku(KIY)dalam kol 3 pagila..bunyi tu datang dari kolej UO..Aku ni kira otayla jugak..nak jugak tau 'benda' tu..malangnya bila turun bunyi tu dah lenyap..pastu dok lepak sat kat bus stop KIY..akupun naik ngan kalot..hehe..cuak jugak beb..mana tau kot2 tetiba ada anjing kejar..pastu anjing tu betukar jadi lelaki..hehe..macam2 dok pikir kat kepala..

Pastu semalam plak jumpa kucin putih yang langsung 'tak hensem'..time lebih kurang samala macam citer anjing tu..dok usha aku dari dataran k13D..aku yang peramah kucin terusla jalan kat dia..dia terpacak ja macam tunggu aku dengan mata yang berkilau-kilau tenung aku..elok aku sampai dia terus lompat masuk longkang tapi tak lari..mata dia terus usha aku..akupun last2 buat bodoh jala..hehe..bulu roma meremang ngan sendirinya..haiya..ini skit sajalah kemisterian..belum lagi yg orang lain jumpa..Sarjan Zaidi pun ada cakap dia selalu dok nampak 'akak baju putih' kat blok k14..hehe..tapi setakat sekarang belum ada kes histeria lagila..

Pagi tadi aku meeting lagi ngan pengurusan UKM..pasal urusan pulang bebudak nih..PKN UKM tamat 4 JUN 2004..pas meeting aku tidoq sampai kol 3 lebih..dasat tuh..hehe..BOB tumpang letak komputer dia kat bilik aku..lehla enjoy lebih skit dengan adanya komputer tuh..hehe..time aku tulis ni kol 3 lebih dah..setiap malam camnila..nak chating ngan sapepun tatau..semua 'tak menyala' kat yahoo mesenger..hehe..ade plak yang sedang exam..doakan rakan2 yang tengah berjuang menjawab exam..semoga berjaya cemerlang..amin..

Cuma yang paling kelakau ari Sabtu aritu..dalam kol 7 lebih abang aku datang ngan Ipi.katenya nak pinjam motor..yang kelakaunya..pinjam motor sebab nak gi stadium Perak..kahkah..kol 7 malam baru nak betolak dari UKM..game 8.45...dah la kuda itam aku tak sepower mana..tunggula aku pakai 'virago' dulu..hehe..lagi beberapa bulan lehla pakai 'virago' ato yang powernya 'seangkatan' itu..InsyaAllah..Perak lawan Public bank aritu..seb baik menang 2-1..Tapi abang ngan Ipi patah balik bila sampai Lembah Beringin(kol 8.30 malam dah time tu;p)..lawak betoi..Hmm..arini Perak benam Kedah 2-1 jugak..powerlah Perak..cayalah..gulungkanlah negeri2 lain hehe...Frank Seator paling power..gayanya macam setiap game adalah kewajipan bagi beliau untuk score..setakat ni 5 gol..bukan cam Real Madrid..semalam kene belasah lagi ngan Sociedad plak 4-1..hampeh tol..

Hmm..apelagi nak citer nih..macam panjang ja..kat Bilik Gerakan ni sekarang ada aku,Pit Shah,Zuhana,Tiqah dan beberapa orang lagi yang sedang merayau ntah ke mana..Kuyo ngan bos tak dapat dikesan..baru menang main daun sekali dah belagak..kihkih..blah la korang haha..Aku stop dulu..rasenya kalo aku tulih lagi sekali aku nak citer pasal watak kat bilik gerakan ngan bebudak PKn kat sini plak...huhu.. :)


No comments: