SELAMAT DATANG KE JALAN BAHAGIA(Semoga kita semua beroleh manfaat dan syafaat dariNya)

Sunday, May 16, 2004

KemBalI Ke UkM

Assalamualaikum WBT...
arini aku kembali mempunyai masa terluang untuk mencoret serba skit tentang alam kehidupan terkini ku..hehe...Dan kali pertama jugalah aku kembali ke UKM dengan menunggang motosikal berdua dengan Hafiz Ishah..letih ooo..baju aku abis kotor..akupun tatau apesal..

Aku naik motor gerak dari umah kol 7.30 pagi..sampai sini kol 7.30 malam..kebetulan famili aku turut pergi ke KL sama..diorang naik Jaguar Itam(hehe)bapak akula..berapa kali atas highway leh jumpa ngan famili aku..abang aku drive..jadi driver setia kepada parents..huhu..

Elok sampai tol Jalan Duta..Pitt Shah tak dapat dikesan.. apeni.. motor Jaguh kene tinggal ngan kuda Itam aku..cam tak logik..rupanya tayar motor beliau telah pecah bagaikan cermin yang dihempas ke batu..abah yang kebetulan tunggu kami kat tol Jalan Duta terus hubungi PLUS mintak tolong cari spare tayar Jaguh..hehe..cam kelakau..pejalanan kol 6 baru dapat diteruskan..dan aku bermulalah mencilah-cilah kereta di KL nih..sonok jugak..naik motor ni macam gi dewan makan kat sekolah dulu tak payah beratur la..hehe..leh potong sape saje sesuka hati..

Sampai malam..keletihan..cam nak demam..rupanya dak PKN nak masuk esok harinya(semalam la)aku baruje tau..Lelepak ngan Pit Shah je malam dengan bilik besepah angkara YDP yang melepak bilik aku selama nih..cis..sampai tadak tempat aku nak duduk membayangkan kesemakannya tu..hehe..YDP oh YDP...

Pastu semalam dak PKN masuk..huh..ganas2 je gaya..yang bebaik pun adegak..kira fair la..aku no komenla..bebudak banyak gila komplen pasal tadak pintu la,pintu pecahla..ni semua sebab budak 1st batch dulula..mangkuk hayun gila..adagak yang ilang beg..aku mula bekenalan ngan fasi2 yg ada..cuma 8 orang ja..Bos,pitshah,Tehah,Tikah,Zu,Fizah,Kamil dan aku la..kami ni membantu anggota ATM..kira okayla gak ngan Sarjan....sibuk plak ramai yang kene demam campakla..mak bapak nak bawak anak kuar la..macam2..

Mujurla dapatgak handle w/pun kekadang akit ati gak ngan situasi bebudak nih..hehe..Arini Ahad..masih cuti..program belum mula..bebudak besepah..tadi Kak MAi datang mintak tolong dia pi stor dia simpan barang kat k14E..dia bawak seorang gadis yg dok blok tu jugak..kami bekenalan n nama budak tu Ain..sebaya aku jugak..dak Johor..dak Sains tuh..ape yg sedih,stor amat bersepah tahap dewa..aku rase macam nak sepakja sape yang sepahkan stor tu..kak Mai ngan Ain sedih giloss..aku tumpang sedih..pintu stor tu deme kopak..pakar sungguh dak 1st batch dulu..katil hancur,pintu hancur,stor dipecahkan..mengamukla dak2 UKM bukak U nanti...

Hmm..ni nak cari banyak pengalaman..fasi2 1st batch byk citer pengalaman buruk mereka dulu..dengan jurulatih berperangai cam 'cipan'..tapi aku tataula..sebab belum jumpak lagi ketua jurulatih tu..hmm ape saje..otay itu penting..sekaranglah Ustad Rock ni berpeluang nak tunjuk otay sekijap kat tempat yang berhak ni hehe..sape yang ego harus dihapuskan..hahaha..sape yang bangsat juga perlu dipulaukan..hahaha...yang mementingkan kedamaian saja perlu terus hidup..aku kat sini dipaksa jadi ketua..bebudak ni yang paksa..takmau pun kene jadi jugak..Asereje tol..takpalah..RM15 sehari..cukuplah nak beli handset kamera ;p hehe..baru nyesal tak stay 1st batch dulu..kalo tak aku leh dapat dekat rm1000 elaun..cis..nyesal..nyesal..tapi takde gunanya lagi...hehe..

Semalam jugak Arsenal menjulang piala Liga Perdana Inggeris..dengan rekod tanpa kalah sampai abis musim..huiiyo..mana mau carii rekod camni..dan Perak pulak kalah buat kali pertama dalam Liga Super menentang Pahang...gol lewat 1-0 ja..takde nasib..huh..oklah..Semua-semuapun..Allah yang Maha Kuasa...

No comments: